Maksimer trafikk, etterspørsel og salg på nettstedet.

På tvers av ledende søke-, sosiale, annonse-, affiliate- og markedskanaler.

Brukes av:

Samsung logo white bcp
Puma logo white bcp
Cvs logo white bcp
Seat geek logo white bcp
Celebrity cruises logo white bcp
Dell logo white bcp
Sonos logo white bcp
Allbirds logo white bcp
Burts bees logo white bcp
Black diamond logo white bcp

Kombiner kraften til BigCommerce og Feedonomics med ett helhetlig samarbeid.

BigCommerces Feedonomics er den topprangerte bedriftsløsningen for omnikanalintegrasjon, dataaggregering og -transformasjon, katalogsyndikering og ordresynkronisering.

Prisene Feedonomics har vunnet taler for seg selv.

(Vi er nr. 3 på G2s topp 50-liste)

Ved å koble sammen registreringssystemene dine med systemer for vekst, transformerer Feedonomics data på tvers av:

I tillegg til:

Sosial
    

  • 

    TikTok

  • 

    Facebook

  • 

    Instagram

  • 

    Snap

  • Og mer
Skjerm
  • Google
  • AdRoll
  • Criteo
  • Adcrowd
  • Og flere andre                                  
Affiliate
  • Rakuten
  • Commission Junction
  • Avantlink
  • Pepperjam
  • Og flere andre                                  
Markedsplasser
  • Amazon
  • Walmart
  • Target+
  • eBay
  • Og flere andre                                  

«Å kombinere Feedonomics' datastrømadministrasjon med omnikanal-funksjonene som er naturlig tilgjengelig i BigCommerce, skaper en overdimensjonert mulighet for bedrifter som Natori til å utnytte beriket produktdata direkte i nye markedsplasser, sosiale kanaler og annonsenettverk, og til slutt skape en mer enhetlig shopperopplevelse.»

Omnikanal er ikke et alternativ, det er et imperativ.

Kvalitetsdata er nødvendig for å oppnå gode resultater på tvers av kanaler.

Flere konverteringer. Forbedret ROAS. Økt omsetning.

Det er BigCommerces Feedonomics

Klar til å konvertere flere kunder?

*I en kundeundersøkelse fra 2. kvartal 2023 rapporterte mer enn 75 % av Feedonomics-kundene om opptil 50 % eller større forbedringer i omnikanal-konvertering, avkastning på annonsekostnader og inntekter. Kilde: Q2, 2023 Feedonomics kundeundersøkelse