Se produktomvisningen vår
Se hvordan BigCommerce enkelt hjelper deg med å bygge og administrere nettbutikken din.
Vokse uten begrensninger ved raskt å få tilgang til B2B-funksjoner, nye muligheter og inntektsstrømmer.
+26 % omsetning
Liten bedrift opplever +26 % inntekter når de legger til nye inntektsstrømmer gjennom flere storefront...
Bruk den best rangerte B2B-plattform for grossister, produsenter og distributører, med unike funksjoner for B2B-virksomheter - uten at det går ut over B2C-kundeopplevelsen.

B2B-kunder krever en annen opplevelse enn B2C-tilbudet på de fleste netthandelsplattform. Med kundegrupper for å lage skreddersydde kataloger og avanserte produktsøkfunksjoner innebygd i plattform vår, hjelper BigCommerce deg med å skape en overbevisende B2B-shoppingopplevelse.
Utnytt vårt omfattende sett med åpne API-er for å tilpasse B2B-nettstedet ytterligere til akkurat det kundene dine trenger.
Vårt utvalg av tredjepartsapplikasjoner består av flere partnere med sterke B2B-applikasjoner som tilbyr flere avanserte funksjoner uten å bygge ut en tolletat-opplevelse gjennom API-ene våre, som for eksempel tilbud.
Etter hvert som virksomheten din vokser, kan du investere i vår prisbelønte B2B Edition som har de avanserte B2B-funksjonene du og innkjøperne dine ønsker (bedriftskontoer, tilbud, fakturaer, arbeidsflyter for godkjenning av kjøpere og mye mer), alt på plattform som er designet for å få virksomheten din til å vokse.
I motsetning til andre plattform gir BigCommerce deg friheten til å velge den betalingsleverandøren som gir kundene dine den beste B2B-opplevelsen.
Mens du driver B2B-motoren din, forblir B2C-opplevelsen uberørt. Separate storefront, priser og funksjoner sikrer at hvert kundesegment får den opplevelsen de fortjener, og alt administreres fra det samme kontrollpanelet på BigCommerce.
Koble det fysiske utsalgssted sømløst sammen med online din på storefront, slik at kundene kan Click and Collect.

Click and Collect tiltrekker seg kunder som ønsker å handle online, men som samtidig vil unngå fraktkostnader eller ønsker en personlig opplevelse. Tiltrekk kunder med møbelhenting samme dag, klesprøver, kjøp som inkluderer liveopplevelser og andre bransjespesifikke alternativer.
Click and Collect blir stadig mer populært, og Click and Collect-salget vokser raskt. I tillegg oppgir halvparten av kundene at de foretar et ekstra kjøp i butikken når de henter Click and Collect-bestillingen sin.
Koble sømløst til eksisterende verktøy. BigCommerce Click and Collect kan integreres med lagerstyring, kassaløsninger og mer, slik at arbeidsflyten flyter.
Med et komplett sett med Click and Collect-API-er kan du bygge den unike opplevelsen som kreves for virksomheten din, og som fungerer best for kundene dine.
Utvid til å betjene både detalj- og grossistkunder, eller legg til nye merkevarer uten kostnadene og problemene med å administrere flere plattform.

Hvis du driver med direkte salg til forbruker (DTC) i dag, bør du vurdere å betjene grossistkunder ved siden av detaljistkundene. Skap tolletatenes opplevelser med unike produkter og priser uten å måtte duplisere data eller bytte mellom systemer. Hvis du er B2B, bør du vurdere å starte et DTC-merke med høyere marginer og en unik merkevare i markedet.
Lansere merkevarer eller andre forretningssegmenter som separate storefront under ett tak. Administrer lagerbeholdning, bestillinger og økonomi for hvert enkelt varemerke, uten behov for separate plattform og til en lavere kostnad enn å starte helt fra bunnen av.
Start flere virksomheter med egne nettsteder og netthandelsopplevelser, uten å måtte starte helt fra bunnen av eller dele opp analysene på tvers av plattform.

Dupliser den eksisterende B2C-butikken din som en base for nye satsinger. Tilpass merkevarebygging, produkter og priser for hver enkelt virksomhet, samtidig som du arver kunnskapen om plattform og den etablerte infrastrukturen.
Spor resultatene på tvers av alle virksomheter med enhetlig analyse. Se hva som fungerer, identifiser vekstmuligheter og optimaliser hvert enkelt prosjekt for å oppnå suksess.
Få nye virksomheter raskt i gang med minimalt med oppsett og onboarding. Utnytt eksisterende integrasjoner, analyser og brukerkontoer for å sette fart på gründerreisen.
*Basert på en gjennomgang av liten bedrift på Standard, Plus eller Pro med flere aktive, transaksjonsbaserte planer på storefront i 1. kvartal 2024.